Arashi

Arashi

Sunday, January 2, 2011

Sekolah weh!!!!

Salam... Apa khabar kepada semua orang. Semua sihat? Wah sudah tahun 2011 ye? Sangat mengujakan. Sekatang ni 3 January jadi nak sekolah dah tapi nasib la saya sekolah sesi petang.

Sekolah sini waktu petang susah jugak. Waktu rehat kena solat Zuhur dan waktu last nak balik (6:30 ptg) baru solat Asar. Ni pengorbanan besar bagi seorang pelajar. Nasib la pelajar perempuan yang "cuti" tu. Penat bukan main form 2 nih. Nurin! Baca la blog aku!! Wah, tiba-tiba jerit kat dia pulak. SMK DTHO. Power namanya. Sekolah tu memang setanding namanya.

Ok, kali ni memang saya keseorangan. Biasanya bila sekolah, sekurang-kurangnya 1 orang yang saya kenal. Ni, tak kenal lansung. Tapi ramai la diaorang kata hi. sekejap hi, sekejap hi. Pelik-pelik. Ha! Sekolah ni ada macam-macam. Korperasi jual makanan dan minuman, kantin ada jual ais krim. Luas jugak sekolah tu. Ada banyak kelas macam kelas A,B,C,D,G,H,I,J,M,S dan U. Ramai tu!!

Apa-apa pun, hari ni kita baru dapat buku teks dan dapat tau tabung kelas kena bayar RM2 sebulan. Oh, yeah. Saya masuk kelas 2 Bakti kalau nak tau. Wah, kelas B tu. Yela.. Kenapa tak study elok2? KHB pun dapat C..Hum, hampeh! Ok, jumpa lagi!

3 comments:

  1. ye aina!!!!aku da bace blog ka nie...hehehehe...kls 2 bakti tu kls kew bape???bestnyer skola tu...drpd skola sini...x best lngsung..membosankan!!!!

    ReplyDelete
  2. Kelas ke-2 tak silap aku..hehehehe

    ReplyDelete
  3. ooo...same ngan aku...kls ke-2 gak...hahaha...

    ReplyDelete