Arashi

Arashi

Monday, August 31, 2009

hidup ni.........



Hi,




Aina ni.Duduk Alabama ni susah la..Amerika kan..Bukan apa,sebab saya kan orang Malaysia..ni sebelah ni gambar Mark Feehily dari group Westlife..Saya peminat no 1 diaorang kat Malaysia!!! Yeah..Kawan baik saya,nak kata nama ke..Dia kawan paling baik di dunia..Saya KONGSI SEMUA RAHSIA..and I mean all..Saya memang sayang dia..Kita rapat sangat..tapi sekarang ni dia kat Malaysia..Dia ada peperiksaan besar so saya tau dia busy study..Harap2 dia cemerlang,gemilang dan terbilang..Ohh terlupa pulak..Merdeka!!Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan!!


Ni tahun pertama saya miss Hari Kemerdekaan..Sepatutnya duduk rumah tengok siaran langsung perarakan merdeka tapi sekolah kat sini...hummm......Nasib badan..Ni blog ke 2 saya so tak la bagus sangat..Susah nak update blog sebab sibuk ngan homework kat sini,latihan untuk sekolah kat sana..(tu pun tak start lagi..erk!!!)


Haha..Tak pe la..Kawan2 saya semua baik kecuali sorang ni..Nak mintak maaf la konon..Sampai hantar mesej Salam Ramadan kat saya yang duduk Amerika ni...esh3

No comments:

Post a Comment