Arashi

Arashi

Tuesday, September 1, 2009

Aina's accident..Jeng3


Askm,


Hari ni nak kata best,tak..Nak kata teruk,teruk la jugak sebab saya kena kemalangan!!!!

Ye..Apa yang saya tulis tu betul..Ceritanya macam ni..Ada sorang budak lelaki dia tendang bola besar kena lampu panjang kat atas celing..Lampu tu jatuh atas kepala saya..Lampu tu pecah..

Sakit kepala..Benjol besar..Kaca penuh atas seluar..Saya nak buat apa lagi,nangis la..Principle datang ngan penolong dia..Saya kena hantar kat nurse..Hehe,bestnya keluar kelas tapi waktu tu cikgu kelas tak datang..Nurse telefon abah ngan ibu..Abah dan ibu pun ambil la..Yeah!!!! Keluar sekolah..Tapi kepala sakit Ya Rabbi.HUH..Sakit..Adik dua orang tu..duduk sekolah,blajar la..Jadi sini la lepas balik,duduk depan komputer..Mata berair sikit sebab nangis..Ohh lupa la...Selamat Berpuasa untuk orang Mukmin...Lebih2 lagi kepada yang nak peperiksaan besar..Kat sini sejuk la sikit sebab nak musim luruh..Tu tadi beli jacket baru..Mahal!!! 2 jacket,89.10 dollar!!!
Sekolah kat sana macam mana yek?

No comments:

Post a Comment