Arashi

Arashi

Saturday, September 5, 2009

Lagu hidup ku...Song of my life

Hai!!!

Tajuk kat atas tu betul..Itu yang saya nak tulis..Sekarang ni demam(coughing)
Yang tentunya lagu hidup saya antara lagu dari band Westlife..Semua lagu diaorang saya suka..Lagu tu ialah Something Right..Ada kawan saya,kitaorang panggil dia Kian Egan sebab dia suka band Westlife jugak..Dia minat yang nama dia Kian Egan..Dia mintak e-mail saya so bagi la..Saya rindu sangat Malaysia..Cikgu yang paling saya rindu nama dia Sir Pawzi..kitaorang panggil dia Sir Paw atau Blackpaw..Beliau lah yang perkenalkan semula Westlife kepada saya..Saya minat Westlife sejak umur 4 tahun sebab maksedara pun minat diaorang jugak..Tapi saya lupa Westlife sebab lama sangat..Dah belajar pasal Westlife baru ingat..Memang dari kecil saya minat diaorang..Lagi satu,ada satu lagu Westlife yang bertajuk Soledad..Kawan2 memang minat lagu ni..Kawan saya,Kay dia sampai nyanyi lagu Soledad depan satu sekolah..Dia cakap sebab saya nak gi Amerika,kot...Oh ye...kawan baik saya,saya panggil dia Sasa..Dia minat Westlife jugak..Dia lah kawan yang paling baik di dunia..kitaorang kongsi semua benda!!Saya suka datang rumah dia..Dulu dia benci saya tapi tahun ni saya duduk sebelah dia kat sekolah masa kat Malaysia..Kitaorang borak dan lama2 jadi kawan baik..kitaorang sama..Saya pakai cerminmata,dia pun..Dia cerdik,saya pun..Saya sayang dia..Last sekali saya jumpa dia masa buat farewell party untuk saya..Saya invite semua murid 6 Ibnu Sina..Good Memories..

No comments:

Post a Comment