Arashi

Arashi

Sunday, December 26, 2010

206 Jay 3

Apa khabar semua? Hari ini saya, Aina Nadia akan tulis blog dalam Bahasa Melayu. Ok, saya nak cerita pasal hari keluarga saya yang berlansung pada 25 December yang lalu. Tarikh berkenaan adalah tarikh arwah nenek saya meninggal dunia. Innallillah hiwainnahirrajiun.. Tetapi tarikh hari keluarga itu secara kebetulan pada Hari Natal. Hari keluarga saya jika 'translate" dalam bahasa Inggeris ialah '206 Jay 3 Family Day. Saya ini betul-betul nak tulis dalam bahasa Inggeris tapi terpaksa takut orang malas nak baca. Susah nak buat blog panjang tau, bukan macam Miss Nurin kita ni. Dengan Mr. Cute dia lah. Pandai sangat. Ok, family day tu berlansung selama 2 hari 1 malam. Macam-macam yang berlaku. Terlalu banyak gelak. Sya dah malas tulis jadi nanti la saya tulis. PEACE!!

No comments:

Post a Comment